Recent

Harap Maaf. Blog masih sedang dikemaskini

Wednesday 17 May 2017

HADIAH HARI GURU BUAT ANDA SEBAK

Sebak baca.. menitis air mata.. 

DARI FACEBOOK : JAMALIAH AMIRUL

HADIAH HARI GURU BUAT ANDA SEBAK


ALLAHHUAKBAR. HEBAT PENGATURANMU YA RABB.
Tak sangka kisah yang biasa2 saya kongsikan menjadi viral. Cantik susunan penceritaan yang Allah aturkan. Rezeki Allah milik mu Huda.
Ustazah rasa kalau tidak kerana kamu tertinggal bungkusan duit syiling yang kamu namakan atas nama ustazah tak mungkin kisah kamu ustazah paparkan di sini. Setiap tahun ustazah masukkan gambar hadiah hari guru yang ustazah terima dari anak murid.
Walaupun di antara hadiah adalah barangn terpakai, tapi ustazah bangga kerana kesungguhan anak murid ustazah untuk memberi...dan pada hari gurulah ustazah rasa amat di hargai dan bermakna kepada semua anak2 murid ustazah.
Tapi tahun ini kamu telah berikan hadiah yang paling besar dan hebat dari sahabat kamu yang lain. Walaupun ustazah guru baru di kelas kamu. Baru di sekolah kamu..ustazah amat2 terharu dan tersentuh hati ustazah. Ya Allah ikhlasnya hati kamu. Hebatbya usaha kamu mengumpul syiling2 lebihan belanja kamu untuk kamu hadiahkan pada ustazah di hari guru ini. HARI GURU 2017 MENJADI AMAT BERMAKNA PADA USTAZAH.
Dari belasan komen dan respon tentang cerita awak huda hari ini dah menjadi 15, 638 respond dan 4, 264 komen yang memuji diri mu dan mendoakan kamu menjadi anak yang solehah dan cemerlang. Meleleh air mata ustazah membaca komen2 mereka tak terbalas dah ustazah atas komen2 tersebut. Cerita kamu juga dah tersebar Huda sampai ke media2 massa. Hebatkan Huda aturan Allah.
Insyaallah ada orang perseorangn yg berhati mulia ingin ustazah sampaikan pemberian mereka kepada kamu. Alhamdulillah syukur. Jangan bimbang lagi Huda insyaallah rezeki kamu itu ada.
Terima kasih kepada anda yang mbaca dan memberi respond yg positif. Saya bangga dengan anda yg punya jiwa tulus dan pemurah. Insyaallah lagi banyak yg kita beri lagi banyak yg allah berikan semula pada kita. Janji Allah itu Pasti.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Powered by Blogger.

LIKE PAGE DI FB

Weekly

Featured post

RESEPI AYAM MASAK KICAP SIMPLE CARA MANJER

Theme Support

Translate